Tuesday, June 7, 2011

Sockeye 2011!


De eerste 24 spelers voor Sockeye 2011 zijn bekend:

Aaron Talbot
Adam Holt
Alex Nord
Aly Lenon
Andrew Fleming
BJ Sefton
Chris Kosednar
Danny Karlinsky
Dave Bestock
Erik Doesburg
Eddie Feeley
Frank Barich
Matt Rehder
Michael Caldwell
Moses Rifkin
Nate Castine
Phil Murray
Ray Illian
Reid Koss
Sam Harkness
Skip Sewell
Spencer Wallis
Tim Gehret
Tyler Kinley

Er zijn nog drie plekken over. Deze worden misschien nog ingevuld door spelers die nu nog niet in Seattle zijn.

Ik ben echt super pumped om in dit team te mogen spelen!

8 comments:

  1. Da's een leuk rijtje waar je in staat, meneer Doesburg! Supergefeliciteerd :-)

    ReplyDelete
  2. WAAAAUUUW ! Goed man.
    Veel spelers van hun Praag-team, zie ik al.
    Maar waar is 'ster' Ben Wiggins gebleven ?
    Ach, dan moet jij maar gewoon hun nieuwe ster worden. :o)

    ReplyDelete
  3. @Ted: Ja het is voor het grootste gedeelte het zelfde team: Drie mensen waaronder Wiggens wilden/konden dit jaar niet spelen. Twee zijn uitgeselecteerd.
    Ben heeft een soort chronische hersenschudding, hij kan daarom niet spelen.

    ReplyDelete
  4. Ik heb een stukje over jou op de nieuwspagina van de NFB-website gezet. Die bijnaam The Kraken, komt dat van het monster uit Pirates of the Caribbean ? Want dat heb ik er van gemaakt. En was je geblesseerd geraakt op zaterdag in Eugene ? Want volgens de blog ontbrak je op zondag. Als je de 5 echte sterren van jouw ploeg zou moeten noemen, wie zijn dat dan ?

    ReplyDelete
  5. Hey Ted!
    Leuk stukje op frisbeesport.nl! Klopt inderdaad dat m'n bijnaam naar het zeemonster verwijst. Ik had last van mijn enkel op zondag, daarom speelde ik niet tijdens de finale. Niks ernstigs, ik voel het nu bijna niet meer.
    Ik vind het lastig om 5 spelers te noemen, omdat ik er dan ook mensen niet noem. Ik denk dat Alex Nord, Nate Castine, Andrew Flemming, Michael Caldwell en Tim Gehret het bekends zijn.

    Wordt tijd dat ik weer eens wat post...

    ReplyDelete
  6. Goed bezig Erik, dit gaan we in de gaten houden :) leuk om af en toe beelden van je te zien ook op filmpjes!

    ReplyDelete